محمد رضا فکار - 1306-106-0913

کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان

محمد رضا فکار - 1306-106-0913

کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان

مشخصات بلاگ

محمد رضا فکار 09131061306
کارشناس رسمی دادگستری
رشته راه و ساختمان
دارای پروانه اشتغال مهندسی
نظارت و محاسبات و اجرا
مهندس عمران - عمران
دانش آموخته رشته حقوق و فقه
حقوق خوان

کلمات کلیدی

محمدرضا فکار

کارشناس رسمی دادگستری

ارزیابی املاک

آموزش سامانه ثنا

آموزش سامانه ابلاغ

نمونه کامل و جامع دادخواست پرچالش ملکی

نرم افزارهای تهیه منضمات دادخواست

سامانه عدل ایران آموزش کامل کاربردی و ترفندها کارگاه دوم

تنظیم یک نمونه کامل و جامع قرارداد الکترونیک وکالت

تنظیم نمونه کامل و جامع لایحه

پژوهشگاه قوه قضاییه

09131061306

دانلود فایل پی دی افPDF کارگاه آموزشی

ارزیابی ملک

آموزش فنون و ترفندهای سامانه های ثنا و ابلاغ سایت عدل ایران

گرفتن پرینت ثبت نام ثنا

فنون و ترفند های سامانه ابلاغ

تغییر عکس برگه ثنا

تغییر شماره موبایل ثنا

بازیابی تعویض رمز ثنا

ابلاغ قانونی و واقعی در ثنا

آموزش سایت عدل ایران

تعیین اجاره بهای سالهای آینده توسط کارشناس رسمی دادگستری

تعیین اجاره بهاء توسط کارشناس برای دو یا چند سال فاقد موضوعیت است

برخلاف اجرت المثل

مهلت اعتراض به نظر کارشناس رسمی دادگستری

شرایط صدور اجراییه ثبت برای چک

نحوه دریافت تتمه دستمزد نظریه کارشناسی

کسب پیشه

و سرقفلی

ضمن ادای احترام به افکار و اندیشه های دوستان خوبم در جمعیتهای شکل گرفته و روش تبلیغاتی ایشان در گروهها (طوفان تبلیغاتی!!!)، حقیقتاً در شان و منزلت شما کارشناسان محترم ندیدم که تنها تعدادی اسامی را به خورد مخاطبان خود بدهم. شاید این دوستان با اعتقاد به این اصل تبلیغاتی که "هر برندی که بیشتر دیده شود احتمال انتخاب شدنش از قفسه فروشگاهها بیشتر است" اینگونه عمل مینمایند در حالی که اینجا یک اصل اساسی وجود دارد و آن اینکه جامعه رای دهندگان ما از فرهیخته گان هستند. لذا براین شدم تا افکار و برنامه های خود را به صورت موجز طی نامه حاضر و به صورت خصوصی (pv) به جنابعالیان اعلام کنم. بگذریم....

 

 

به نام خداوند مهربانمان

نامه ای به همکاران معزز کارشناس در مرکز کارشناسان اصفهان

 

بنده "محمد رضا فکار اصفهانی" کاندیدای چهارمین دوره هیات مدیره مرکز کارشناسان اصفهانم. دو مدرک کارشناسی در رشته های "مهندسی عمران" و "حقوق و فقه" دارم.

از سال 1382 تا سال 1395 در پروژه های مختلف عمرانی و ساختمانی همچون مترو، پروژه های صنعتی همچون کارخانه سیمان، پروژه های مختلف شهرداری، پروژه های انبوه سازی، پروژه های انتقال آب و غیره در سمتهای مختلف سرپرستی و مدیریتی در آبادانی و پیشرفت میهن ­مان سهمی داشته ام و از سال 1395 تا کنون فقط به امر کارشناسی پرداخته و در این زمینه خدمتگزاری نموده و خواهم نمود.

اعتقاد دارم استان اصفهان به عنوان دومین استان کشور شایسته بهترینها است منجمله دارا بودن بهترین مرکز کارشناسان. در این خصوص برنامه ها و راهکارهایی به شرح ذیل دارم که تفصیل این موارد را اگر انتخاب شوم پیاده خواهم کرد و اگر انتخاب نشوم طی نامه ای به هیات مدیره محترم منتخب تقدیم خواهم کرد تا در برنامه های خود لحاظ کنند و در وبلاگ خودم (http://fakkar.blog.ir/)  نیز  منتشر خواهم کرد:

توسعه و پیشرفت فضای فیزیکی و ساختمان مرکز با جلب حمایت از مرکز تهران.

اعتلای کاری و حیثیتی مرکز کارشناسان با این راهکار که از همه پتانسیل ها و چهره های متنفذ مرکز استفاده کرده و کانونهای نیازمند به خدمات کارشناسان رسمی شناسایی و با این مراکز جهت ارجاع کارشناسی ها تعامل نماییم.

راه اندازی سیستم آموزشی فعال و پویا برای همه رشته ها با دعوت از اساتید گرانمایه دانشگاه، قضات محترم، ارگانهای مختلف و حتی کارشناسان خبره و کارآزمودهء مرکز خودمان.

هرچند همه میدانیم در حال حاضر تعداد ارجاعات مرکز کم است ولی واقعاً هیچ دلیلی وجود ندارد که حتی همین ارجاعات کم نیز شفاف نباشد. ضمن حفظ حریم درآمدی و خصوصی کارشناسان میتوان شفافیت را نیز سر لوحه کار قرار داد.

با توجه به اینکه حسب فرمایش جناب دکتر بهادری در دیداری که در تهران با ایشان داشتیم، نرم افزار جامع ارجاع کار در تهران در دست تهیه است، منطقی نیست که هزینه ای مضاعف و بیهوده از جیب کارشناسان برای تهیه نرم افزار در این خصوص نماییم پس منتظر نرم افزار جامع ارجاع کار از تهران میمانیم و در این فاصله عدالت و شفافیت را فراموش نخواهیم کرد.

با توجه به اینکه شکایت از کارشناس جزئی از فرآیند دادرسی وکلا و مردم شده است، حمایت از کارشناسان رکن رکین برنامه های اینجانب است با تاسیس نهادی جهت آموزش و حمایت حقوقی از کارشناسان.

ایجاد پایگاه نظر سنجی برای مراجعه کنندگان و پایش آن و رسیدگی به نظرات و تماس با اظهار نظر کننده و اعلام نتایج به ایشان و رفع نقاط ضعفمان و تقویت نقاط قوتمان.

ایجاد گروههای تخصصی و حمایتی رشته ها با هدف جلوگیری از برون­ رفت اشکالات احتمالی گزارشات و ایجاد اتاق فکر و راهکار برای تغذیه معنوی هیات مدیره منتخب.

و من الله توفیق

محمد رضا فکار اصفهانی

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی